torsdag 6 maj 2010

God kväll trogna läsare!


En dag till avklarad och jag säger bara, le.. i morgon blir det värre!
Att jag skulle vara en framtidsmänniska kan jag knappast påstå.
Det är drygt en månad kvar tills jag tar studenten och mina planer är inte direkt genialiska.
Mina planer är inte Charles-Ingvar Jönsson klass, utan jag tar dagen som det kommer.
Även fall min framtid var tajmad och klar in i minsta detalj, hade jag kanske inte nått dit jag ville.
Så jag tar nästa dag som den kommer och hoppas att jag en dag lyckas stort.

Denna kvällen bjuder på en helskön Danyl johnson som en dag lyckades stort.

3 kommentarer:

  1. fast om du skulle tänka framåt jämt skulle du inte leva i nuet, vilket skulle förstöra din framtid eftersom du skulle ångra att du inte levde då du kunde. Nu kommer du till livets nya start då du ska forma allt med egna händer utan skolans krav.
    Det blir som det blir vettu.

    SvaraRadera
  2. grymt snygg & bra låt!

    SvaraRadera
  3. smart sagt systrami!:) kul att se dig här:D

    SvaraRadera