måndag 3 maj 2010

DAGENS LÅT

God morgon!
Att vakna och se att det är klarblå himmel och solen lyser
fick mig på tankarna att jag ska förvandla mig från en springande
galärslav till en Forrest Gump (senare i filmen).
Ni som har den kvinnliga förmågan att göra två saker samtidigt kan
ju lyssna på låten samtidigt som ni läser.
Denna myt stämmer dock inte, det ökända exemplet på porrsurfare och handtrallan är ett bevis.
Jag är ju ingen höjdare på tider, så själv har jag ett antal gånger gått på toan och borsta tänderna för att slåss mot tiden.


Dagens låt
Den här låten är dagens låt och den pumpades i mina speakers hela
springturen.
"I got the magic in me"
Antagligen det bästa man kan tänka när man springer och hoppas
att man kan börja springa utan att se skjuten ut.

Jag har fastnat för B.o.b´s nya album (det finns endel fläskiga hits).

3 kommentarer:

  1. Inte min typ av låt, men rolig blogg!:)

    SvaraRadera
  2. haha porrfsurfarN & handtrallan

    SvaraRadera
  3. sjukt bra låt! =)

    SvaraRadera