måndag 17 januari 2011

17/1 Takes two to tango

Haha, har en liten påminnelse till Simon innan du lämnar mig.
Inom Sverige kan man säga "my name is simon" med svenskt uttal på simon (seamon).
Utomlands kan det lät bli lite smålustigt.. så simon ett fint tips.
VAR VAKEN MED UTTALET! :)

Vill även tipsa om P3´s morgonpass som håller mig vaken på morgonen.
Sjukt kul!

Var på bio idag, Winter Bone.. den var bra! :)
Skönt att slippa träna de där barnen faktiskt.. fick mig ett gott skratt förra gången. En liten flicka frågade vad jag hette och jag sa "jag heter magnus" lite extra tydligt. För jag har fått stå ut med "mag-snus", "maggan" och några till extremt irriterande namn.
Ändå lyckades den där lilla flickan missförstå och sken upp som en sol när jag sa var jag hette och sa, "jaha, va kul de heter min mormor också".
Har inte den blekaste aning om vad hon trodde att jag sa, menmen.


Turn the lights on - Kanye west, rihanna m.m




Talib kweli - Ms.Hill




Medina - Vi to

1 kommentar:

  1. Du är för omtänksam av dig "Maggan". Men tack, Jag ska tänkta på mina uttal där nere.

    SvaraRadera