onsdag 9 juni 2010

ÅÅÅÅÅ FYFAN VAD VI HAR VÄNTAT!!!!!!










EMINEMS NEW ALBUM RECOVERY!

Jag vet att jag och Mattias inte är ensamma om att offra sin högra hand för att få se Eminem live. Jag brukar inte vara den som köper plattor och singlar men jag kan lova att detta albumet kommer att köpas direkt!
Detta albumet har verkligen förgyllt mina dagar och jag kan lova att i dessa dagar behöver inget förgylla de, för jag lever verkligen livet och jag lever fullt ut.

Jag och Mattias kommer att recensera hela albumet, vi ska bara lyssna och njuta lite först.

BIG UP EMINEM!

Tracklist

1. "Cold Wind Blows"
2. "Talkin' 2 Myself" (featuring Kobe)
3. "On Fire"
4. "Won't Back Down" (featuring Pink)
5. "W.T.P."
6. "Going Through Changes"
7. "Not Afraid"
8. "Seduction"
9. "No Love" (featuring Lil Wayne)
10. "Space Bound"
11. "Cinderella Man"
12. "25 to Life"
13. "So Bad"
14. "Almost Famous"
15. "Love the Way You Lie" (featuring Rihanna)
16. "You're Never over

Den bästa låten enligt mig. (hittills)

2 kommentarer:

  1. äntligen en uppdatering goding!! /Ao

    SvaraRadera
  2. Rihanna är det enda bra ser det ut som.. (:

    SvaraRadera